Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-24, 00:06
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Naoussa på Paros

Citat:
Ursprungligen postat av lindasweden Visa inlägg
Efter att ha surfat på Kalimera och kollat hotell har jag fallit för Paros och byn Naoussa.
Efter att ha kollat lite på hotell i Naoussa så kom jag fram till att Hotell Kallisti Rooms & Apartments verkar toppen. Lagom pris och med trevlig pool (inte för min skull, men barnen gillar verkligen pool när de ska träna på att simma). Det har fått högt betyg av tidigare gäster på hotell-bokningssajter, vilket förstås är ett bra tecken.

Undrar om någon har bott på det hotellet sommaren 2014?
Vore isåfall kul att höra lite mer om hur det är.

Alla möjliga tips och råd om fina utflykter, bästa stranden etc tar jag förstås också emot gärna!

Och så vill jag förstås höra om Naoussa skulle kunna vara en bra kandidat för oss som blev så förtjusta i Agios Nikitas på Lefkas.
Tack!!
Hei lindasweden

Siden jeg ikke har vært i Agios Nikitas på Lefkas, kan jeg ikke uttale meg om noen likhet mellom den byen og Naoussa.

Men at Naoussa er s u p e r trivelig det synes både jeg, og de øvrige 8 i familien,vi var der 2 - 9.juli i år

- og vi bodde på KALLISTI - du kan stole/lita på betygen, en enstemming familie hos oss ga dem 10 poeng ( av de 10 mulige)

Vi var 3 generasjoner på ferie, men barna ( våre barnebarn) er eldre enn deres, den yngste vår er 11 år
Det er en stor og fin pool på Kallisti, men ingen egen pool for barn.
Jeg vil nevne det siden barna deres er såpass små som 4, 4, 6 og 7 år
- men de kan kanskje svømme, og trenger ikke en barnepool?

I så fall kan jeg anbefale både Naoussa og Kallisti
Svara med citat