Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-01, 11:41
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Till Rhodos/Karpathos 7 september.........

Onsda 1 oktober..
Jaha, som tur va so korde jag mitt pick und pack till Garden Villa igar, for att staeda,packa,etc tar ju, iallafall for mej, mykke lengre aen jag tror, haha.....
Det bidde en massa pasar,kassar,etc, som jag faktiskt lyckades lasta peau scootern....
Fast jag gklomde soppasen,det kom jag peau naer jag skulle svaenga ner mot stan och sag sopcontainern,sa det var bara att vaenda om och haemta, haha.....
Nu star stora ryggan pa AutoMotoCenter, och jag har nagra timmar peau mej att aka runt och saega hej deau, men det aer inget roligt, sa jag tror att later bli...Fast jag maste ju ha lunch,sa det far bli en visit hos Nena, for hon har lovat att gora starkt kaffe till min
lilla pytte-termos, som jag ibland har glomt hos Riitta och Leif....men nu aer den med och den funkar fint nan timme eller seau, sen svalnar det fort.
Vadret aer fint och det flaektar ungefaer som vanligt, sa nu ivaeg till Nena for lite mat.....
Har oxo ringt Panayotis pa Rhodos Hostel/Pansionat, och det finns plats och han aer kvar till elva....
Mikke
p.s Riitta,har ba 12 olivtvalar me....d.v.s 1.5 kg.....
Svara med citat