mandag 29 september.
Sag pa en film igar, The Pelican Brief med Julie Roberts och Denzel Washington. Den hade jag inte sett, men laest boken, och filmen var bra och slutade sent...(forstas) Nan gang halv fem eller soeau....

Sen skulle jag(forsoka) sova, men sa kliade det pa skulderbladet, och dit nar jag inte....Men noden aer uppfinningarnas moder, sa jag gick upp och letade fram en stor soppslev av plast, och den funkade fint...

Kl 4 var det 31 grader pa balkongen.....
Idag varmare, men fortfarande blasigt. Var nere i stan och kopte biljett till Prevelis nupa onsdag kl 15.10 med ankomst ca 20.40,vilket ju aer en raett ok tid. Sen far jag vael ringa Mango eller vandrarhemmet for att se om det finns plats, men det finns det saekert. Sen ska ju osten levereras ocksa....

Alltid trevligt....
Nu pa Zephyros en stund och sen till staellet daer English Jon alltid sitter och laeser pa eftermiddagarna....Zoiras place, eller vad det heter....Fint aer det iallafall.
Haver ocksa varit hos AutoMotoCenter och gjort upp med Vasilis for den fina 50 cc scootern, som gott som en klokka...

Mojligen far jag upp till Othos och kikar efter fabbon som jag kopte vin av sist, men jag har inte hans telefonnummer, sa det far bli en chansning i sa fall.....
Mikke