Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-20, 17:28
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Agios Prokopios godaste restaurang?

Tack för tipsen i denna tråd som jag tjuvläst o använt har ett tips på ett ställe till som jag nästan tyckte hade absolut bäst mat (vi testade bla Fotis, Sunrise o Tavern på taket); Perama Tavern, en bit upp på vägen från Ag Prokopios mot Chora, inte långt.

Drivs av Tyskar (lite kul o beställa osv på Tyska som omväxling (själklart pratar de engelska med )) väldigt populärt ställe o vi fick vänta på bord, servicen var inte så bra då de hade alldeles för mycket att göra, det tog ca 1.5 timme o få huvudrätt men det var det faktiskt värt, otroligt god grillad mat, har inte ätit godare på länge (To Eleniko i Chora var lite bättre om man är i stan)

Had gärna gått dit igen men vi kände inte för en +2 timmars sittning igen, (tog bla 20 min o få betala) men jag rekommederar ändå för den som har tid så är maten fantastisk (eller om man går förbi o de inte har lika fullt, det var verkligen packat med folk samt några som stod o vänta på bord nästan hela tiden, bara på Scirroco har vi sett så mycket gäster annars (inte värt väntan där som det är här))
Svara med citat