tisdag 9:e sept.
Jaha,var var jag....
Pa Pelagos igar (oxo) och Chroni sa att denna saesong hade gatt baettre aen nagon tidigare,vilket var vaeldigt kul att veta.....
Det var fullt igar, aeven om nagra var och kikade pa fotboll. Tommy,jag,Riitta och Leif var daer och en del andra skandinaver....
I morse, eller formiddag,sa ringde Rolf Ovferstrom som kommit till Karp. Han gav mej en halvtimmes respit, sen dok han opp pa Florida.... Jag fick forstas fixa lite gott,svenskt kaffe pa nat saett, dubbla Melittapapper med nervikt kant, traedda over ett plastglas funkade soeau daer...

Sen satt vi pa balkongen och snakkade en stund, och sen for vi ner till stan, for jag ville gaerna se var Roffe bodde. Daerefter foro vi och at mat och till Nenas Taverna for lite kaffe....
Nu pa Zephyros, Andreas och sonerna kommer fran Athen vid 8-tiden.....
Imorrrn ska jag och Tommy sticka upp till Lefkos och sen simma over till Sokastro. Det aer en liten o som ligger kanske 30-40 meter fran Karpathos fastland. Enligt historien sa ska det varit en lagringsplats for invasionen av Kreta nan gang pa 300-talet och enligt English Jon sa finns det valvbyggda kaellare daer och brunnar,etc....
Ska bli intressant att se.....
Masse ! Jag fotar och vi laegger sen ut mina bilder framat hosten/vintern,da det kan kanske vara trevligt att se pa....
Mikke