mandag 8 sep.
Jag lyckades fa upp Hedvig med hjaelp av min trogna Golf....det var faktiskt forsta gangen jag drog upp henne sjaelv med bil....Det aer alltid lite trist att ta upp baten,sa jag taenkte gora det sjaelv, men sa kom tant Lisa med sin trehjuling,sa bidde det lite snack och service. Naer jag sen tog kaerran och for ner till tjaernet sa hade det redan borjat morkna....Lite pyssel att fa ner kaerran i vattnet pa rampen, utan att tappa den, men det gick, och sen var det inte sa svart att dra upp Hedvig, och nu star hon i traegarn med en presenning kastad over sej, sa att inte alla miljoner korsbaerslov ska hamna inuti henne....
Fick skjuts till stationen pa lordag av mina snaella blom-och postkollare. Sen var ju tagfaerdentill Goteborg trevlig och jag var ute pa Landvetter vid sextiden. Mitt plan till Rhodos skulle ga 06.30. Traeffade en del skojiga maennsker och hade bl.a mojlighet att hjaelpa ett aeldre par som blivit ranade i Malaga...Dom kom inte in i sin bil, men som tur var hittade jag en dold reservnyckel....

Packningen ja....jo, jag hade puttat in fiolfodralet i stora ryggan,sa det blev inte sa mycket plats kvar....lite fillingar,tva t-skjortor a lite batteriladdare,ec.... Resten fick stuvas ner i handbagaget,d.v.s lilla ryggan.... Alltsa gick det kanonfint med incheckningen och jag tror allt vaegde ca 18 kg....
Daeremot pa Rhodos, naer jag skulle flyga over till Karpathos, fick incheckningsdamen lite spader naer hon fattade att det var en fiol...jag fick skriva pa nat papper och hon klistrade stora,roda lappar med "FRAGILE" overallt....haha....
Snaella Manoli Panaretos haemtade mej och nu bor jag pa Florida Studios....
Mikke