Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-24, 12:17
Lottchen Lottchen är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2012
Standard Sv: Boende på vägen till Potokaki beach

Hej
Är nu åter från Samos efter en mycket varm vecka. Boendet hos Andreadakis Apartements, som är ett familjeföretag var helt ok. Sonen, Nikos, bor i Thessaloniki men sköter bokningarna eftersom mamman inte talar engelska. Där finns fyra lägenheter och fyra bungalows. Lägenheten var en stor genomgångslägenhet och jag betalade 45 Euro per natt (single price). Läget var perfekt - mittemot den lilla stigen vid skolan, ner till stranden. Precis där jag ville bo;-)
Däremot stämde inte det som utlovades på webbsidan. Ingen städning eller byte av lakan och handdukar på hela veckan. Papperskorgen tömdes inte, ej heller "toakorgen". Det fanns en sopstation ganska nära så det var inga problem att bära dit påsarna, men ändå. Någon "coffee machine" fanns inte heller. Bungalowsen låg hundra meter bort i en olivlund. Bara så mysigt, som en liten oas. Kunde tyvärr inte titta in då de var bokade. Men, helt klart ett bättre alternativ än lägenheterna. De kostade 55 euro per natt. Titta gärna på bilderna på hemsidan www.andreadakisaps.com. Har läst några omdömen på Trip Advisor där ett inslag stämde med min upplevelse medan de andra var överväldigande positiva. Kanske skrivna av de själva?? Man undrar ju....

Hälsningar
Eva-Lotte
Svara med citat