Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-19, 18:31
pelagia pelagia är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009
Standard Sv: Sunwing Makrigialos

Hei.
Siden jeg fikk så mye respons her på forumet i anledning reisen til Sunwing Makrigialos tenkte jeg å skrive noen ord.
Det var nesten en "ut av Hellas"-opplevelse. Sønn og barnebarn så ingen grunn til å ta seg ut av området bortsett fra en tur i barneforretningen tvers over gata og en liten kveldstur ned bakken og til vannet!
Barna ville ikke bade i havet heller, da begynte det å klø.........
Sunwing fungerer som en stor barnehage, bra for barna.
Jeg må dessuten innrømme (noe motvillig) at maten på AI var over mine forventninger bra. Vi manglet ingenting hverken barn eller voksne.
Det var rent og pent og alt gikk på skinner (nærmest som på IKEA).
Bussturen fikk veldig bra begge veier, ingen barn som ble syke.
Det mest negative med den turen var flyplassforholdene i Heraklion. Dit kom vi nesten 3 timer før flyavgang, og det var bokstavelig talt sild i tønne. Jeg har klaget alvorlig til Ving på dette. Hadde det skjedd noe der, kunne det lett gått helt galt. Vi reisende skal ikke finne i oss sånne forhold når vi betaler dyrt for en reise. Min erfaring er at flyplassen i Chania aldri har vært så tettpakket som dette.
Sønnen og jeg snakket om dette idag, og vi er enige om at det er flyplassen som gjør at vi ikke vil reise tilbake.

Neste tirsdag drar jeg og mannen til Kalamaki og Paleochora. DET gleder jeg meg til!

Vennlig hilsen
Pelagia
Svara med citat