Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-10, 19:24
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013
Standard Sv: Roomsare i August ??

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Ja, det kunne hun sikkert Thira... Men nå har jeg booket første natt til henne på Sunset i Agia Prokobios til 50 Euro.
Det er med transfer og tenkte at det kanskje er lettere å finne noe for de to siste dagene når hun er på plass.... Noen av disse som faktisk har rom vil vel antagelig fortsatt sitte med noe ledig... for hvem betaler nærmere 10.000.- natta for et forholdsvis enkelt rom?

Håper hun ikke leser på denne siden, for jeg har ikke sagt til henne hvor ille det er..., tenkte det var unødvendig at hun skal bli stresset før hun må...

Takk for din omteksomhet Thira ! Synd vi ikke traff hverandre i fjor sommer.. vi var vel på di samme øyer i samme tidspunkt ( om jeg ikke husker feil), men rokkerte litt forskjellig mellom øyene

Satser på at dette ordner seg
Det ordnar sig säkert
Ja det hade varit roligt att träffas i somras men då det verkar som att vi gillar (och reser) till samma typ av öar så blir det kanhända fler tillfällen till det.
Jag mailade faktiskt campingen i Maragas också för att höra ifall de hade några lediga bungalows eller lägenheter , för yttersta nödfall, de har ännu inte svarat.
Jag har ju själv också eventuellt planer på att åka den tiden, fast då i första hand till Amorgos. Men det är en väldig skillnad på ifall jag blir strandsatt utan rum en natt eftersom jag dels varit mkt i Grekland och känner mig trygg där men, framför allt eftersom jag reser ensam utan barn.
Svara med citat