Citat:
Ursprungligen postat av Monica C
Tänk så olika det är,på Marias åt vi,ett sällskap 12 personer,jättegod mat och fick ett stort fat med diverse frukter och honungsraki "on the house".Vi åt också gott på Oasis och våra luncher på Rose hotels strandtaverna var mycket bra,där Mario i baren var en väldigt trevlig person.
Kato Stalos som ort tycker jag var lugn och trevlig åkte igenom Agia Marina och var glad att jag inte bodde där,alldeles för många ingel tangel turistshoppar för min del.Vi var i Kato Stalos en vecka i juni i år som avslutning på vår treveckors resa på Kreta.Allla tolv var vi väldigt nöjda,bodde på Alkion hotell där Manolis tog väl hand om oss.
Monica 
|
Ja ibland är det olika, vi kanske var där när de hade en dålig period, vem vet

Raki o frukt fick vi men det ursäktar inte torr o tråkig mat, nu kanske jag sågade lite väl hårt men, ja vi vart otroligt besvikna helt enkelt,
jag tycker också Kato Stalos var riktigt trevligt, tror vi åt lunch på Rose med, om det var där man kunde låna gratis solsäng mot att man käkade, de va helt ok , bodde uppe på Renoirs på berget, snacka om utsikt
Köpte några grymt bra skärp i Kato också, sånadär fejk märke 3 euro som brukar kunna vara av väldigt varierande kvalite, fick köpa 5 för 10 euro efter lite prut, dom håller bättre än den äkta varan