Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-20, 19:53
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Annas Studios - Marinas Studios

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe S Visa inlägg
Annas rooms är något av de bästa vi haft under våra resor i Grekland. En jätteterrass samt en fantastisk utsikt över Livadia. Jag tror att Mike (har för mig han heter så) hyr ut de överst våningarna själv, och de nedersta till charter arrangörer. Denna bild är från näst översta våningen.
Nja, man kan hamna högst upp även med charter. Jag träffade charterfolk både förra året och året innan som bodde högst upp, och vet andra som kommer att göra det i år.

Det som jag tror gör att en del har otur på Marinas är att alla rum inte har lika bra utsikt där, och därför ber nog återkommande gäster om sina favoritrum. Är man då inte återkommande gäst riskerar man få rummen med lite mer begränsad utsikt. Det här är inget jag vet, men jag tror det eftersom jag träffat folk som bott där i hundra år och berättat att de alltid bor i samma rum.

Fördelen med Annas är ju då att alla rum har samma utsikt, utom möjligen lägenheten på första våningen där det är en del grönska framför (fast det mest skymmande trädet var nedhugget eller åtminstone delvis kapat i år).
Svara med citat