Ämne: Kristinas Rum
Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-26, 22:48
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kristinas Rum

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Det tror jag absolut att man kan och billigare än det. I nov eller december eller januari vill jag bo på en stor ö med mer utbud om jag ska bo en hel månad. Då är t o m Tinos för dött för mig.
Jag tror Rhodos är fint på vintern. Visst är det bra att vi är olika.

Lissi
Det e r bra at vi ikke liker det samme - jeg som ikke kunne tenke meg Rhodos by i sesongen, trivdes så g o d t der i november, det er et h e l t annet Rhodos, og Gamlebyen er vakker

Mulig det finnes enda billigere steder å leie om vinteren enn på Kristina's Rum - men j e g vet ikke hvor...

O m ikke Johan har satt opp prisen siden vi bodde der november 2012, så har han rom fra 250 euro/mnd, og prisen inkluderer både AC og Wifi

Vi leide det beste av studioene, nr 4, d e t betalte vi 350 euro for inkl AC og Wifi, en veldig bra pris!

Nå var det en fin november i 2012, vi trengte ikke å varme opp rommet med AC, men det kan være forskjellig fra år til år.

På Haris Studios i Paleochora, hvor vi bodde november 2013, betalte vi også 350 euro, men der koster AC ekstra, 5 euro dagen!
Siden november var fin da og, kostet det ikke oss noe, vi trengte ikke å bruke AC.

Jeg ville heller ikke bo på et f o r lite sted i november/om vinteren!

Selv om vi likte oss veldig godt på Rhodos, passet Paleochora oss perfekt,
så vi skal bo der igjen i år
Svara med citat