Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-24, 17:14
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Tio öar på tre veckor

Igår blev det ingen rapport, och det blir knappt någon idag heller. Jag flyttade från Hotel Agios Prokopios till Pension Sofi igår. Efter hälsande och kramande gick jag upp på rummet, och då gick luften ur mig. Att resa till så många öar under så kort tid fick jag betala med grym trötthet. Hängde mest på rummet igår. Tittade på solnedgången, sedan en snabb gyros, och sedan hem till sängen igen. Tänkte kolla fotboll på rummet, men somnade framför teven och vaknade 02.00. Det låter kanske som om jag klagar, men så är det inte på något vis.

Idag har jag hyrt moped och kört runt. Det är skitvarmt, runt 33-35 grader. Jag har varit till ett gäng stränder söder om Plaka. Lite folk därnere, det är det inte vid Plaka, Agia Anna, Agios Prokopios och Agios Georgios.

Som väl är blåser det en del. Vilken gjorde kitesurfarna nere vid Mikri Vigli glada.

Mikri Vigla.

I morgon åker jag till Santorini. Ska även där lufsa runt på moped. Men hoppas så klart få lite tid över till att skriva. Hur som helst kommer en summering om resan när jag har kommit hem. På lördag flyger jag hem till den svala svenska sommaren. Längtar...

Senast redigerad av Kalimera den 2014-06-24 klockan 17:41. Anledning: Tillägg
Svara med citat