Ingen aning on några checkpoints

men beroende på var ni ska finns det olika möjligheter,
Det låter lite småtight med tid, men det kan gå, jag hade chansat på tunnelbanan iom rusningen så kan det nog vara knepigare med det vägburna, men jag hade sett till o ha en plan b för flyget eller vald transport behöver inte vara mycket sen för det ska spricka
För en ringa avgift finns det även en resebyrå på flygplatsen som skriver ut biljetter, för mig de tar 2e för detta besvär
Ska ny till cykladerna med BS ligger det en biljettkiosk när man går ner från gångbron (från tunnelbanan som i princip stannar på andra sidan gatan), följ bara näsan rakt fram. för mig BS kräver man hämtar sin biljett senast 30 min innan avgång (som sagt vet inte med / var ni ska, Pireas är stort, ska ni med någon färja som inte går från nyss nämt lägge kan mycket väll buss / taxi ev köer till trots kunna vara snabbare)
Personligen hade jag nog tagit "smällen" med en natt på hotel i Pireas (eller varför inte inne i Aten?) istället för att stressa till båten, jag tycker inte om att stressa när jag är på semester