Hotellet var helt ok, rent, ok frokost som ble servert på balkongen, nydelig utsikt, stille og rolig, men samtidig kort vei til alle butikker og gode spisesteder. Parkeringsplass og busstopp like ved.
Trapper opp til veien, men personell bar koffertene våre ned og et esel bar dem opp. Perfekt beliggenhet etter min smak.
Ble hentet på kaien og kjørt til flyplassen.
Dessverre husker jeg ikke prisen, men vi fikk det mye billigere ved å kontakte dem direkte. Men man betaler altså mye for utsikten! Innbiller meg at det var ca. 220 euro pr. natt for 5 stk.
Rommene er litt mindre enn de ser ut for på bilde...ganske normalt
Jeg lette lenge... for oss var det viktig med EN boenhet utsikt, og gangavstand til sentrum. Dette var det rimeligste og beste alternativet.
(kunne fått noe litt rimeligere u. basseng, men det var ikke snakk om mange kronene)
Serifos funderer jeg på selv sommer... har dårlig båtforbindelse m. Santorini..og veldig dyr ! (bare få dager i uken) en mellomlanding" f.eks.på Ios, Folegandros, Milos kan gjøre det lettere å få det i hop (og kanskje rimeligere). Hadde evt. selv valgt Serifos og Sifnos og derfra til Santorini. For mange øyer og overnattinger/pakking føes stressende for ungene ...og en selv tenker jeg... er jo ferie