Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-02, 16:36
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Fullt på boenden

Tycker det var normala priser i år på Naxos och Santorini (sistnämnda har jag iof svårt o bedöma iom jag inte känner prisläget som ju varierar mellan öar, hört det hör till de dyrare öarna,)

men Honeymoon som många här rekommenderat ville ha 30 per natt och det är ju helt OK) Bokade sen en lägenhet på Naxos vid Grotta där han ville ha 27 per natt (han har lovat en vidunderlig utsikt) och sen ville vi även bo vid strand utanför staden några dagar (så får man ju det bästa av två värdar )så tog ett soft hotel vid agia anna där han ville ha 31 med frulle, men då är det även svimpöl, gym o lite sådant lull lull (man får även handduk för stranden, vilken service) ,

tycker personligen att i Grekland lönar det sig sällan lägga på några utsvävningar dyrare ställen /hotell har i min erfarenhet inte så mycket mer att erbjuda för att svara det högre priset, har bott bättre på ställen där jag payat 22 per natt än ställen som tagit närmare 100. våra 3 veckor kostar under 7000 svenska per skalle in alles med flyg båtar transfer o boende,
Svara med citat