Citat:
Ursprungligen postat av pelagia
Hei.
Vi reiser til Sunwing Makrigialos 7. august med 2 barn 4 og 7 år.
Jeg har tenkt at det er veldig varmt der på den tiden og bestilt et rom med utsikt mot fjellene og gaten, altså mot nord. Vi kommer ikke til å være mye på rommet, har også valgt All Inclusive (tross prinsipper om det motsatte).
Leser anmeldelser, men finner bare ros for den fine havutsikten. Men også om sterk vind i blant. Denne kommer vel da fra sør, innbiller jeg meg. Vind fra nord stoppes vel av fjellene.
Det er ikke AC hele dagen. Kan noen som har vært der si om hva som er best mht varmen?
Vennlig hilsen
Pelagia
|
Hei,
Godt du er klar over at det er / bruker å være veldig varmt i Analipsi (der Sunwing ligger)/ Makrigialos i august
- jeg har ikke vært der annet enn tidl vår og sen høst, men vet det via andre.
Havutsikt, er havutsikt, og den e r vakker fra Sunwing, men det er vakkert mot fjellene og, synes jeg
Makrigialos ligger utsatt for vind fra NORD. men i august er vel den velkommen vil jeg tro ?
Vi bodde i Makrigialos hele nov måned 2011, da kunne vi greid oss uten nordavind, selv om den ikke var spesielt sterk gjorde den kveldene kjølige!
Jeg skal ikke ta opp temaet "AI", det er selvsagt en privatsak, men vil si dere at det er gode tavernaer, både nær Sunwing og nede i landsbyen, o m dere vil ha litt avveksling