Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-09, 19:10
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Citat:
Ursprungligen postat av Polarmannen Visa inlägg
Sunny varför finns forum om man inte får uttrycka sin åsikt?? jag trodde att det var därför man skrev/läste forum för man vill veta andras åsikter om saker och ting?

JAG tycker att det är egoistiskt att fälla ner ryggstödet för att få bättre komfort om personen bakom inte vill det p.g.a för långa ben. Det är något helt annat om man inte vill...

Jag har endast varit med om detta en gång trots otroligt mycket resande och då löste flygbolaget det. Dock har jag sett andra i samma situation.

Vill avsluta med att jag är väldigt lessen att ni Sunny och Lissi , tog det så hårt att jag tycker man är egoistisk när man fäller bak ryggstödet i VISSA situationer. Va inte meningen att någon skulle ta illa vid. Jag ber om förlåtelse. Men jag hoppas att jag får fortsätta uttrycka min åsikt och för den delen även höra andras.
Du får absolut fortsätta och uttrycka din åsikt, det har jag INTE sagt något om!!
MEN jag tar illa vid mig när man på ett forum där många av oss knappt känner varandra, blir kallad för både det ena och det andra, de "orden"behövs inte i sammanhanget för att försvara sig, det är ju också så lätt att missuppfatta det någon skriver pga att man inte känner personen.
Men jag kan förstå problematiken för Er "långbenta" men har inte hamnat i denna situationen med någon medpassagerare, på de flygningarna jag gjort upplever jag det som de flesta har sina säten fällda.

Sunny

Senast redigerad av Sunny12 den 2014-03-09 klockan 19:36.
Svara med citat