Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-07, 23:05
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Jag tycker att du har en dålig och tråkig attityd, använder dej av tråkiga smileys mot person.
Jag drar slutsatsen av att du inte visar hänsyn till dina medpassagerare genom dina inlägg. Du försvarar det med att du då har semester från hänsynsfullhet. (Då kan man göra som man vill? bara för att man har jobbigt arbete och privatliv?)
/Anders, jobbar oxå med barn med särskilda behov, samt har ett eget barn med funktionshinder (vad det nu har med sakfrågan att göra?)
Du har rätt...jag har en dålig attityd och jag använder av mig av de "tråkiga" smileysen. (undrar varför de finns förresten,,,känns ju helt onödigt när man ändå inte ska använda dem ungefär som att säten är fällbara men det finns en tyst lag om att de inte ska fällas )
Jag tänker inte förklara för dig vad jag tyckte det hade med att göra att du tycker jag är en hänsynslös person helt utam empati för medmänniskor...förstår du inte det så får det va ditt problem. Men naturligtvis ska du ha rätt att skriva det...för jag har ju trots allt beskrivit hur jag hänsynslöst struntar i denna oskrivna lag som ni har. Tänk jag går över gatan ibland utan att använda övergångsstället och jag strutade i att betala tv-licensen i min ungdom Jag erkänner att jag är en bedrövlig människa som tydligen inte har några skrupler... Men eftersom jag är det så börjar det bli liiite jobbigt och jag känner en viss press att jag ska behöva vara lika perfekta som er andra här inne ( ni som vet att jag inte menar er behöver ju inte ta åt er ) men har svårt att leva upp till det så tror jag att min tid på Kalimera börjar lida mot sitt slut...

Senast redigerad av nilam den 2014-03-07 klockan 23:21.
Svara med citat