Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-06, 21:59
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg

Alltså, jag är inte den som hoppar på folk, så, no offence, för det första. Inte Du Nilam, utan det du uttryckte/tyckte. (Hoppas vi har klarat av den biten. För ett underbart forum som detta utan personliga påhopp ska vi värna om)
Meen, vilken del var barnslig?
Jag känner mig kränkt när framförvarande fäller. Därav liknelserna. Jag känner mig i samma grad kränkt om någon tränger sig i kön. Får samma känsla i övriga påståenden.
Ska du ta ifrån mig min känsla?
Såå, var i ligger barnsligheten?
/ Anders
Ett tips är då att åka med bolag ( ex Ryanair) som har icke fällbara säten... För så länge ett säte går att fälla så tar jag för givet att jag får göra det...liksom att om det finns en kö så ställer jag mig i den. Jag tyckte det var en barnslig liknelse helt enkelt. Jag tänker inte ta i från dig din känsla men hoppas bara att du inte sitter bakom mig... För jag kanske känner mig kränkt av att inte få fälla mitt fällbara säte när jag vill sova... Är då din känsla mer värd än min eller...? Så länge det är tillåtet att fälla sätet kommer jag göra det och inte bry mig om ifall de framför mig fäller sitt.

// Malin
Svara med citat