Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12
Ja, det verkar väldigt mysigt på pension Amorgos..har kollat in deras hemsida.. Jag reser i Maj..så priserna kan vara lägre då i början på säsongen!
Ska kontakta dom och kanske boka ett par nätter och sen utöka om jag trivs, sen kanske jag vill bo i någon annan by senare.. tänkte vara där i flera veckor.. En dröm som jag hoppas går i uppfyllelse.. att ta mig till fina AMORGOS.. 
Låter bra att roomsare finns där alla tider på dygnet, utifall jag inte bokat något i förväg!
Tack för info!.. 
|
Det er min erfaring og at de som har ledige rom, uansett tid på døgnet, møter båtene i KATAPOLA

- men da vi kom (fra Astypalea) til Egiali en t i d l i g morgen midt i mai måned for en del år siden var det ingen d e r !
Jeg tror vi var de eneste turistene som gikk av, kanskje det var derfor? - at de sjekker hvor mange som har kjøpt billett dit før de møter opp
Men å bo flere steder på øya anbefales

Jeg kan ikke h e l t bestemme meg for om jeg liker Egiali eller Katapola best, men liker b e g g e veldig godt
- sist vi var på Amorgos bodde vi halve tiden i hver av dem, det var fint
Hadde jeg hatt så lang tid som du planlegger å ha, ville jeg bodd i Chora og, evt i Langada/Tholaria
G o d fornøyelse med planleggingen