2014-02-16, 23:06
|
|
|
Reg.datum: mar 2007
|
|
Sv: Olympic Air
Citat:
Ursprungligen postat av Arne
Vi har då aldrig bekräftat våra resor med Olympic. Vi har minst rest med Olympic ett tjugotal gånger. Men, kanske detta är ett nytt påfund?
Jag finner dock det orimligt att man ska vägras incheckning med giltigt färdbevis.
På de bokningsbekräftelser vi erhållit för resorna 2014 finnes inget att läsa om detta.
Arne
|
Jag finner dock det orimligt att man ska vägras incheckning med giltigt färdbevis.
Arne[/quote]
Jeg tror ikke at du blir nektet innsjekking om du har gyldig reisebevis. Men det hender at Olympic Air endrer sine rutetider. Da er det en sikkerhet for begge parter at man foretar en kontroll før man reiser.
Olympic Air er forøvrig MEGET påpasselige med å sende SMS om det skjer noe utenom det vanlige.
For et par år siden hadde jeg booket en billett til en dag det ble streik. Tidlig om morgenen ringte Olympic Air til meg der jeg satt på Syros og beklaget at man på grunn av streiken ikke kunne holde avtalen. Den elskverdige Olympic-medarbeideren spurte om jeg ville booke om billetten, eller om jeg ville ha tilbake pengene jeg hadde betalt. Det kaller jeg ekstremt god service. Ettersom årsaken lå utenfor Olympics kontroll, hadde man jo ingen plikt til å refundere billettprisen.
Setphan
|