Citat:
Ursprungligen postat av kari
Takk for info, Arne 
- kanskje vi skulle prøve Adonis igjen ved neste besøk i Athen 
Etter å ha bodd der hver gang vi var i Athen (5-6 ggr) - er det nå 7 år siden sist!
Har bodd både billigere og med bedre komfort andre steder
Hvordan var sengene etter renoveringen? Nye madrasser?
|
Om noen har oppfattet det slik ( ? ) så var det ikke min mening å være negativ ifht Hotel Adonis
Vi har veldig trivelige minner derfra, hadde vel heller ikke bodd der såpass mange ganger ellers :-)
Men, Arne har en rygg som krangler og madrassene på Adonis passet ikke ham så godt (for myke?), mens jeg syntes de var ok.
Jeg mener at Hotel Adonis har den mest perfekte beliggenhet man kan ønske seg, spes når man ikke er noe kjent i byen /kommer til Athen for første gang
Vi satte lenge pris på den "trygge" beliggenheten
Personalet i resepsjonen ( den gangen 2000 -2006) var litt høytidelige, men hyggelige - og damene i frokostserveringen var veldig trivelige
- og, som kjent, utsikten der oppe:kjempeflott
Vi synes også de har god mat på tavernaene Plaka og Byzantino, men ...vi fikk andre favoritter, og spiste etterhvert sjelden der.
- (de hyggelige) innkasternes' "tilbud/mas" h v e r eneste gang vi passerte (det var jo ikke få ganger i løpet av oppholdet) ble vi virkelig l e i

Det gikk an å å velge en annen vei, selvsagt, men...
Dette var grunnen vår til å kikke etter nye steder å bo, i tillegg til at vi hadde blitt mye bedre kjent/trygge i byen, ønsket vi et nytt nærområde

- men vi har hittil ikke vært i Athen uten å være innom Plaka
Det er tiden nov - mars vi har vært i Athen de siste årene, hoteller "jakter" jeg på Booking.com
Vi har bodd veldig bra, til gode priser, f.t trives vi veldig godt i Koukaki