Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-29, 22:34
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Tilos från Kalmar

I kväll var det stor Vingkväll i Kalmar med mingel, vin, lite wraps, kaffe och kaka. Jättetrevligt med sverigechefen själv bla som pratade, samt andra "chefer" inom Ving. Många resmål presenterades. Jag undrade varför man inte kunde åka på 2-veckorsresor från Kalmar till Rhodos/Tilos utan bara en vecka och de tyckte själva att det var märkligt och de trodde mig först inte utan kollade i pausen och kom sen och pratade med mig och sa att det skulle de absolut jobba för inför sommaren 2015 eftersom man alltid kan åka 2-veckorsresor annars.... De tackade för synpunkten. En av Vingkillarna undrade var jag hade bott på Tilos och jag sa att Annas som de hade i utbudet hade den mest magiska utsikten man kan tänka sig med soluppgångarna och när de sen visade bilder från Tilos så drog det allt i tarmen. Nästa år MÅSTE jag dit igen....Årets 5 resor Kalmar-Rhodos i maj och juni har hittills gått bra bokningsmässigt så man vill gärna köra 2015 också. Då sa jag förstås att med två veckor så blir det garanterat fler resenärer! ( I alla fall jag och maken )
Nu är jag väldigt spänd på sommaren 2015 för blir det 2 veckorsresor till Tilos från Kalmar bokar jag först av alla!!!
Även Symi presenterades och plötsligt mindes jag förlovningsresan dit 2005. Ack så tiden går!
Så nu alla i sydöstra Sverige, nu får vi hoppas på många Rhodos/Tilos/Symiresor från Kalmar-Öland Airport 2015!

Lissi
Svara med citat