Sv: Boende Parga?
Vi bodde på Angela i mai 2013. Et meget hyggelig lite hotell ved Piso Krioneri-stranden. Vennlig personale, god rengjøring. Froksten var enkel, men frokostplassen var idell, med utsikt over havet. Hotellet ligger sentralt, selv om det er i et fredelig område i utkanten av Parga. Området rundt hotellet har flere meget gode tavernaer, som vi foretrakk framfor spisestedene ved strandpromenaden.
(En liten advarsel mot den aller nærmeste, Golfo(?) på stranden, noe av en turistfelle med middels mat, der man risikerer å få summen på notaen bare muntlig, og kraftig rundet av oppover til et rundt tall, men ellers et hyggelig sted med mye liv).
PS Jeg er en god del tyngre enn den gjennomsnittlige hotellgjest, og madrassene var ikke så tykke, men jeg sov godt første natten. Jeg var tydeligvis observert, for da rommet var rengjort, hadde tanten hentet en ekstra madrass og plassert oppå den andre i sengen min, så jeg hadde det som en prins resten av tiden. Det kaller jeg ekstra-service, særlig når man ikke ber om det selv, og illustrerer godt hvordan vi opplevde hotellet!
Senast redigerad av JohnS den 2014-01-02 klockan 21:42.
|