Det är helt omöjligt tycker jag att utse ett enda boende av alla man bott på. Pension Sofi på Naxos tillhör absolut en av favoriterna men det beror väldigt mycket på Rena, Panos och Theodoris. Deras gästvänlighet är svårslagen. Daphnes på Zakynthos är ett annat boende som är något utöver det vanliga. Husen i olivlunden är så vackra och personliga och Maria och Dionysos är såå vänliga och gästfria. Där råder ett alldeles speciellt lugn. På Sikinos har vi nog bott i det absolut vackraste boendet någonsin och det var på Lucas. Bilder därifrån kan ni se i mitt album därifrån. Vi har ett ställe på Kofounissia som vi ständigt återkommer till och det är Villa Ostria. Här är såå rent och allt så perfekt med Nikitas som värd. Tyvärr har den tidigare så vackra utsikten skymts av nybyggda hotell på senare år. Sedan har vi villa Zografos på Iraklia!! Att sitta där "under himlen" och skåda över vattnet mot Schinoussa är så nära himmelriket man kan komma. Detta är bara några av flera boenden som jag tycker är de bästa och det beror mycket på var i Grekland man befinner sig. En natt på Sofitel vid flygplatsen i Aten tillhör också ett av de bästa på sitt sätt.
Förhoppningsvis har jag ändå det bästa kvar
//maji