Ämne: Avsked
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-12, 10:53
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Avsked

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Eva, jag är tjatig, men jag är ganska övertygad om att Tilos skulle passa dig väldigt bra

Jag brukar vara försiktig med rekommendationer men just Tilos är nog den ö jag tycker är riskfriast att rekommendera (till folk som vill ha en riktigt avkopplande semester och ser det stora i det lilla).
Inte är du tjatig. Jag tror du har alldeles rätt. Tilos finns med i tankarna och det går ju direktflyg från norrland till Rhodos. Var tyvärr väldigt dyrt förra sommaren de perioder jag kunde resa och var intresserad av.

Jag tänkte också som du kring Koralli att det inte är upplagt på Booking än. Har ju också den erfarenheten när jag planerade för vinterns resa och det gjordes ju verkligen i god tid. På något vis är vintern resor lättare att planera i god tid särskilt den här när mina närmaste ska med. Januari är en så förutsägbar månad på mitt jobb och ingen av kollegorna är intresserad av semester senare delen av jan så då är det enkelt.

Vid vissa Greklandsresor har jag förbokat boendet men då direkt av ägarna vilket känns mycket bättre än via bokningssajter men det bli kanske annorlunda i framtiden och andra gånger har jag valt på plats och det har blivit minst lika bra.

Eva
Svara med citat