Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12
Så där JA..nu var det bokat flyg till Athen 3 Maj med Norwegian, direktflyg för 745 kr enkel resa, får se om jag åker hem igen...  ...även bokat hotell på TINOS dock INTE på KORALLI AP. för där var det tyvärr fullbokat i MAJ, blev ett budgethotell denna gång, för jag ska stanna i 4 veckor denna gång...så nu känner jag mig något lugnare..  ..HÄRLIGT att ha en ny TINOS-resa att se fram emot... 
|
Grattis till ett bra pris på resan. Även om hemresan kan bli dyrare blir det ju ändå säkert ett bra pris. Fantastiskt att Koralli är fullbokat redan för maj. Måste vara ett toppenställe. Fast i en så pass stor stad måste det väl finnas många alternativ. Jag var väldigt sugen på Tinos ett tag men sen har ön ramlat ner lite på min lista. Jag bokar gärna inte mina sommarresor så lång tid innan utan föredrar hur det var förr när det gick att lätt hitta bra priser med några veckors framförhållning. Ska bli spännande att se dina foton från resan. Du får spara de bästa till fototävlingen där du lyckades så bra förra året.
Eva