Hejsan
När jag läste om att du bott på La Stella i Platanes väcktes gamla goda minnen upp

.Det är nämligen så att jag med familj var på La Stella 1998 och då var jag bara 8 år (nu 15 år). Vi hamnade där efter en restresa där vi antingen skulle hamna i Rethymnon eller Chania och det blev som tur var på La Stella i Rethymnon (platanes).1998 VAR HOTELLÄGAREN i 50-60 års åldern och undrar givetvis om denne vid namn NIKITAS fortfarande var hotellägare när ni var där 2005? Han hade grått hår och var mycket snäll.
Konstigt nog mest mot oss ,han bjöd ut oss vid ett tillfälle till en restaurang han tyckte var bra och en gång beställde han också mat till hotellet (väldigt många godsaker

) Vifastnade för Kreta och ska nu åka dit för 4:e gången i juli och vara där i 2 härliga veckor (längtar redan...) Hotellet denna gång heter Motakis Village och -99 var vi på Missiria och -03 på Seafront OBS alla dessa hotell i Platanes,Adele eller Missiria. Skulle vara roligt att höra om ni har några resplaner inför sommaren??
HOPPAS HÖRA AV DIG INOM KORT MVH Martin Lundin
Kretafantasten på bara 15 år