Mange år siden jeg var på Finikas, men det jeg husker var at det var mange barnefamilier som bodde i leiligheter/rom på bakkeplan med markterasse...det så veldig bekvemt ut at barna kunne løpe ut og inn og også bli kjent med barna i naborommene.
Og det var familier m både to og tre barn så antar det i alle fall var et soverom puss oppholdsrom m soveplass, men trenger ikke være det og det kan kanskje også ha tilhørt et annet hotell ?. Finikas hadde flere bygninger, noen eldre og noen nyere....og noen bygninger kan kanskje også ha tilhørt andre?
Familierom kan rett og slett bety et rom med 4 senger... og rommene der var veldig enkle husker jeg.
Den gang syntes jeg og ungene det var fantastisk og bo på Finikas, men har forstått at både dem og ellers i området rundt er blitt utbygd en hel del.
I Greskt kjøkken er det mye vegetarmat så tror ikke det skal by på noe problem når det angår maten.
Da vi var der var maten enkel, nesten litt kantinepreget med mat som var ferdig og ble varmet opp pr. bestilling. Men maten var god, rimelig og smakfull , hvordan det er nå aner jeg ikke... 9 år siden jeg var der
God tur!