Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-29, 15:18
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Hatar att packa

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Efter många många resor så har vi ju fått vanan inne. Numer spelar det ingen roll om det är en veckas vinterresa till Paris eller Madrid , eller tre veckor på Tinos. Vi klarar oss med handbagaget (Men vi har ju inte tjusiga kvällskläder eller många skor och dylikt med oss till Tinos och inga stora badlakan. Vi har våra badlakan förvarade hos Nikoleta

Lissi
Nej något stort badlakan/handduk brukar inte jag heller packa ner, använder en sarong som är rätt så tunn och tar inte mycket plats.
Jag gillar att klä upp mig lite om jag går ut på kvällen, då går jag inte gärna i shorts och ett linne så därför blir det väl lite mer kläder i väskan men jag har absolut inte halva garderoben med mig.....så där har jag blivit bättre på att packa. För några år sedan vet jag att jag tog med mig för mycket varma kläder tex extra långbyxor och varma tröjor och flera par skor, vilket jag aldrig använde.
Sen gillar jag att handla lite på resmålet och ta med hem och därför känns det bra att ha en något större resväska att checka in.
Svara med citat