Visa ett inlägg
Gammal 2005-04-06, 09:20
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Var lämpligast för barn?

Jeg er helt enig med "Paphianna"..... Stranden ved Agia Anna er best for de helt små, samtidig at den ikke er så langrunn at det er umulig for de større å bade. Vannet er rent og delikat i forhold til den som ligger i byen. (som også er ok, men det er en kvalitetsforskjell )

Det er ikke mye å se på om kveldene, slik som i byen, men nok av restauranter å velge mellom og et "knippe" supermarkeder og små butikker.
Men det er akkurat en passe spasertur å gå fra enden i Agia Prokopios til enden av Agia Anna og tilbake igjen, enten dere bor her eller der....Større er det ikke. Et par kvelder der og et par kvelder i byen, så er det optimalt.
Det er aldri langt å gå til bussstoppet hvor dere kan ta bussen inn til byen.
Ved Agia Anna har dere en mulighet til å finne rom/studio hvor dere slipper å krysse veien for å nå stranden.
Med større barn og hvor ikke det viktigste er å ligge på stranda fra 10-16 hver dag, så ville jeg heller anbefale byen og så heller reise ut til de bedre strendene de dager man ønsker det.

Mitt beste tips.... Ta med refleks-brikker til alle sammen og hekt dem på dere når dere går ut om kvelden. Veien er smal og det er mørkt.
Vi har alltid med refleks-brikker når vi reiser til Hellas og flere biler blinker og tuter på oss for å vise at de setter pris på disse brikkene som de tydligvis ikke er så vant til.

God tur

Ia
Svara med citat