Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-16, 12:14
pargas avatar
parga parga är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Sent omsider...

Å va kul! Ser fram emot att läsa och titta!

Jag kan ju beskriva hur jag tänker. Känner mig liite träffad över det här med kontrollbehovet. Då jag skrev i en Tilos-tråd om mina "resefunderingar" och du skriver i den här Tilos-tråden. No hard feelings dock!

Allt jag skriver nu är mina känslor och funderingar, för att se det från ett perspektiv för någon som har lite mer kontrollbehov.

Det är första gången jag åker till Grekland med färjetransfer (räknar inte riktigt Thassos, som är en kortare färjetur). Till Tilos alltså.
Jag har alltid åkt till öar och fastland med direkttransfer.

Nu första gången vet jag ju inte hur det går till med allt. Känner att det oroar mig men ser det även som ett äventyr. Jag vet att allt ordnar sig i slutänden. Jag kommer dit jag ska och kommer att få det bra. När jag sedan har sett hur det fungerar kommer jag coola ner. Ingen resa är den andra lik. Så jämföra blir svårt även i framtiden med färjetransfer. Det vet jag. Men då har jag gjort det EN gång tidigare i varjefall.

Jag tycker Kalimera är så bra för att man får råd och tips från mer resvana resenärer. Kalimera är en guldgruva!

Jenny- som kanske vissa stunder frågar konstiga och självklara frågor med självklara svar för en del!
Svara med citat