Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-12, 16:03
SommarochSol SommarochSol är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2013
Standard Tips om Agii Apostoli mottages

Snubblade in på detta forum när jag googlade runt om information angående Kreta.

Min sambo och vår dotter på 1,5 år kommer åka till Agii Apostoli i 2 veckor nu i juni. Vi kommer på ett hotell som heter Lotus och ingår i Fritidsresors utbud. Det blir första gången för sambon och dottern på Kreta medan jag själv har besökt ön för en massa år sedan (12 år sedan för att vara exakt) och då var jag i Rethymnon.

Eftersom jag aldrig varit där eller i Chania området skulle jättegärna vilja ha lite tips angående Agii Apostoli av er som verkar bekanta med stället och vad som finns runt omkring.

Vet nån om det är nära till någon supermarket från hotell Lotus? Finns det några bra restauranger som ni rekommenderar eller behöver man åka in till Chania varje dag? Finns det någon strandpromenad som leder hela vägen in till Chania från Agii Apostoli? Om man åker in till Chania ska man då åka buss eller taxi? Är det bra vägar för barnvagn där? som jag förstått ska det finnas tre badvikar i Agii Apostoli men vilken är bäst och är det långt avstånd mellan dom?

Ja som ni ser har jag många frågor så alla tips ni har om denna ort är välkomna.

Tack på förhand för en bra sajt och forum.
Svara med citat