Sv: Kos i juni
Flere år siden jeg bodde på Imperial... Men et hyggelig hotel og vertskap... litt vel enkel frokost. 4 min. til stranden som er helt ok, men ikke noe mere etter min mening... kanskje pga. tette solsenger. Solstolene var dengang gratis om man bestilte noe. Men denne deln av stranden grenser til der det er tettest med senger... og antar at så tidlig i sesongen er ikke alle sengene satt ut ?
ca.7-8 min å gå inn til havnen.. langs veien dit er det masse butikker og spisesteder.
Lei sykler om dere liker å bruke kroppen.. Kos er fullt av sykkelveier og det er ganske flatt.
Fantastisk å sykle mot/til Tingaki hvor strendene er mye flottere , og også flott å sykle til Termabadet... varme kilder ( sykle langs hovedveien , gjennom KOs by og så langt veien går omtrent på andre siden). Deilig å sitte der i varmt svovelvand om det er en litt kjølig dag. Langs veien dit er det også flere fine strender... mest stenstrender.
Lei bil en dag og få med dere de flotte strenden langs kysten før der kommer til Kamari.... Marcos beach og Magic beach er kanskje de fineste. Det er også mange flotte strender overalt på Kos.
Hvis du letter litt under Kos så finner dere kjempeflott reisebrev som Janne har skrevet fra Kos... m mange flotte bilder og tips på steder ådra.
|