Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-14, 12:29
CarinaT CarinaT är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Inrikesflyg Aten-Naxos

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaÖrebro
Hej Carina, min man hade först telefon kontakt med air olympic i Köpenhamn(finns inget kontor i Sverige) för att få reda på hur han skulle göra och det var inte svårt. Han gick in på deras hemsida, där måste fylla i vilket land du köper biljetterna i , du anger Danmark. Barn kostar lika mycket som vuxna i vilket fall våra, de kommer vara 3 och 5 år. Sedan fyller du i uppgifterna som det frågas om, där det står postnummer skriver du ditt svenska. Du får uppge kontokortsnummer. Sedan ringde säljaren tillbaka till min man och dubbelkollade alla uppgifterna samt ville ha säkerhetskoden på vårt kontokort, finns tydligen på baksidan. Sedan var allt klart och biljetterna skickas hem till oss. Jätte bra service och min man sa att det inte var svårt att förstå den danske säljaren (han har nämligen svårt att förstå danska, trodde att han skulle få prata engelska). Det skulle kosta 1700 danska kronor för oss fyra och vi flyger hem den 14 juni. Mvh Anna
Hej Anna och tack för ditt svar.
Det låter ju jättebra. Jag har lite fler frågor, hoppas du (eller kanske någon annan) kan svara på dom.
Vet du om det var telefonnr +45 33126100?
Är det hemsidan olympicairlines.com som ni bokade genom?
Om det är det, där ber dom om att man skall tala om vad för slags biljett man vill ha, economy-restricted eller ekonomy-flexible. Det verkar som det är samma pris för båda varianterna. Vad är skillnaden? Vad beställde ni?
Carina
Svara med citat