Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-04, 12:20
joehelmer joehelmer är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009
Standard Sv: Första gången till Kreta!

Jag bodde på Theo för tre år sedan, väldigt trevligt hotell med bra poolområde och enligt omdömen bra restaurang i anslutning till poolområdet. Vi var aldrig och åt där men verkade vara en trevlig och fin restaurang.
Om ni inte vill bada i poolen finns det en bra stranddel precis på andra sidan vägen som går genom Agia Marina, man kan komma ner till stranden vid ett hotell som heter Orpheas, problemet är att solstolarna antingen tillhör hotellet eller grannrestaurangen/strandbaren, men om lägger sig på restaurangens stolar så räcker det att beställa någet hos de, brukar räcka med en drink, en öl eller liknande, men kolla med de.
Om ni använder hotellets solstolar betalar ni där och då har ni tillgång till stolarna hur länge ni vill. Men bästa strandbaren är enligt mig Aminas, så jag rekommenderar att lägga er där. Den drivs av en svenska och hon har några väldigt goda mackor (jag rekommenderar starkt hennes Sloppy Joe) som passar perfekt som lunch och betalning av stolarna.

Bästa restaurangen där anser jag är Cactus Taverna, väldigt mysig restaurang och trevlig personal.
Svara med citat