2013-02-19, 22:12
|
 |
|
|
Reg.datum: feb 2005
|
|
Sv: Innenriksfly til KALAMATA 2013 ???
Citat:
Ursprungligen postat av LenaochJanis
Hej Kari!
nu vet ju inte jag om du/ni tvunget måste flyga från Athen, men annars flyger ju Aegean airlines direkt Stockholm-Kalamata med början i mars.
/Lena
|
Vi har billetter til Athen nå, så det er derfra jeg evt trenger fly
anneli56 tipset om Aegean Airlines direkteforbindelse Sth - Kalamata for en tid siden, men på den/de aktuelle datoene var fly OsloGardermoen - Stockholm dyrere enn det vi nå har betalt for turen Oslo - Athen
Men jeg er uansett glad for denne, og andre, direkte forbindelser fra Norden til Kalamata - både fordi området trenger flere turister, o g fordi jeg unner flest mulig å oppdage hvor f i n t det er der nede
Citat:
Ursprungligen postat av anneli56
Aegean Air flyger Stockholm -Kalamata kl 12.45 varje lördag från mars till 26 oktober. Ankomst till Kalamata är dock vid 17.00.Dom flygen är ganska bokade redan.
Air Berlin flyger Köpenhamn till Kalamata med start i mitten på maj till oktober.
Avgår 8.55 med mellanlandning i Wien,ankomst till Kalamta 14.30.
|
Som sagt visste jeg, fordi du har informert, om forb Sth - Kalamata, men ikke om Air Berlins rute, flott - men ikke aktuell for meg i år!
Citat:
Ursprungligen postat av Admirala
Det er flere måter å dra fra Athen...
Skal jeg ta buss fra Stathmos Kiffisos tar jeg alltid taxi fra flyplassen. Det går mye raskere, er mye mer behagelig og sist gang betalte jeg 37 euro. Vel verd pengene.
Om det passer kan dere også ta Proastiakos-toget til Korinth. Det går hver time, XX:43, koster 12 euro, og tar ca 1 time, 25 min. Derfra er det en kort taxitur, ca 10 min vil jeg anslå, til busstasjonen i Isthmos, hvor dere kan ta bussen til Kalamata (hvis den ikke er full, da  )Vet ikke hva taxi koster fra Korinth til Kalamata, men det må jo uansett bli betydelig rimeligere enn helt fra flyplassen.
|
Takk for at du minnet meg på at Taxi til Stathmos Kiffisos er et alternativ, Admirala - det kan godt bli det jeg velger!
Men, siden jeg( etterhvert) er blitt f o r enkle og smidige løsninger, som å reise direkte videre innenriks med fly, frister ikke alternativ 2 
- d a sitter jeg nok heller noen timer på en og samme buss, og bytter i Kalamata
Citat:
Ursprungligen postat av anneli56
Verkar som det inte är bestämt än vem som flyger Aten-Kalamata rutten i år.
|
Nei, det er spesielt info om det jeg er interessert i, håper du "sier ifra" om du vet/hører noe
|