Citat:
Ursprungligen postat av Ia
Ja, enig i at Manns in er et av de bedre valg.., men siden de har en 2 åring og antagelig vogn så anbefalte jeg ikke det
Men må innrømme at jeg husker ikke helt hvor bratt eller langt det er å gå veien inn til sentrum
Vi landet på Senia, men dette førde vi er 5 voksne som helst vil dele en boenhet 
|
Først, jeg jobber ikke for å skaffe gjester til "Manis Inn"

- det er et sted vi ikke ville valgt u t e n barn (vi unngår heller basseng, og liker mindre og enkle steder)- men m e d barn

- ikke er det billig heller, Naoussa er forresten litt "eksklusivt".
Men om man er en familie og får billige flybilletter kan man bo s å bra, og enda komme unna med halve prisen av Charter
Jeg skrev egentlig til "Mickekøping", som et alternativ til Anti Paros, og har ikke sett noen alder på hans barn ( oversett kanskje?)
Nå har jeg sett at "annelinen" har en knapt to-åring
O m man vil bo I Naoussa, og velger "Manis Inn" så synes jeg det kan være veldig fint for/med en toåring og, selv om de ikke har barnebasseng (såvidt jeg husker).
De har ett-roms studios som ligger rett på ovenfor stranda, med terrasse på gressplen - og havutsikt, voksne skal også ha det bra
Kalypso ser også veldig fint ut
Senia ser fint ut for voksne, det ligger h ø y t

Om man går veien fra Manis Inn er det jo lenger (enn når man kan krysse stranda og gå en trapp opp) men jeg tror ikke det er bratt/tungt med vogn, men trafikk er det langs veien inn til sentrum.