Det var intressanta reaktioner, särskilt på den första sängbilden.

För att ta Jannes inledande punkter rakt av ligger det för min egen högst personliga del till ungefär så här när det gäller öluffning i Grekland;
- Vad gäller boendet är läget klart viktigast för mig, det ska vara hyfsat centralt i byn/staden. Även om jag blivit lite bekvämare av mig på äldre dar, är standarden inte alls lika viktig som läget. Ligger inte stranden mitt i byn, promenerar jag hellre fram och tillbaka till stranden på dagen än fram och tillbaka till byn på kvällen. Och sängen på första bilden hade jag inte haft något problem med.

- Maten har alltid varit en viktig del för mig.
- Stanna länge på samma plats eller byta ö beror på hur jag trivs, där har jag ingen förutbestämd åsikt.
- Jag har aldrig bokat boende i förväg inför en båtluff, det har alltid löst sig på ett bra sätt till slut.
- Utgrävningar och gamla tempel har jag aldrig varit särskilt intresserad av.
- Uppkopplad är jag aldrig någonsin på min semester.
- Ibland vill jag åka till favoritplatser och ibland vill jag se nya, det är inget jag låter styra min rutt. Idealet är om jag kan göra både och.
Alla har vi olika tankar och åsikter om hur man vill tillbringa sin egen Greklandssemester, ingens åsikt är väl "fel" eller "rätt".
/kimmen