Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-12, 22:37
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Förändrade resvanor

Sängen på bilden skiljer sig inte särskilt från vad jag är van att uppleva från alla mina många besök i Grekland. Möjligen att den är något bredare än vad jag vanligtvis brukar få. En och annan gång har resårmadrassen varit något högre, men eftersom det i princip alltid saknas bäddmadrass så gör det sällan någon skillnad. Det är ganska hårt ändå, men OK för min del.

Som vi i så många andra trådar kunnat konstatera så tycker vi väldigt olika om saker och ting, och det är väl ganska skönt ändå.

När det gäller utrustning att ligga på vet jag ju att många Kalimerianer tycker att solsängar är en styggelse, och att det enda rätta är att ligga direkt på sanden eller stenen. Så tyckte jag också i min ungdom. Men numera vill jag definitivt ha en solsäng att ligga på när jag är på stranden. Och kan jag njuta av den lyxen på dagarna så är som sagt sängen på bilden tillräckligt lyxig för mig på natten.

Men alla ni som talar er varma för alla pyttesmå och familjära grekiska pensionat och att komma nära den grekiska vardagen, är sängen på bilden då så så fjärran från det ni är vana vid att uppleva???? Tycker nog den ser ut som det brukar göra för det mesta vad gäller själva sängen. Sen är ju tack och lov själva miljön i rummet oftast lite trevligare.

Masse
Svara med citat