Visa ett inlägg
  #15  
Gammal 2012-12-06, 16:19
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: RHODOS November 2012

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Ja, där har man gått ett flertal gånger - tillsammans med MÅNGA andra.
Men när vi kom från Kzo klockan 4 på morgonen var det lika tomt som på bilderna. Och mycket mörkare!
Härliga bilder, Kari!
Birgitta.
Takk, Birgitta

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Bor det inte några människor i Gamla stan? Ser ut som en spökstad.Eva
Jovisst, det bor mange, ca 5000 om jeg ikke tar feil ("arrester" meg gjerne )

Citat:
Ursprungligen postat av IRSA Visa inlägg
Oj vad öde det såg ut. Det bor allt folk inne i gamla stan, men dessa bilder kommer nog från "shopping" gatorna, Socrateus m.m. Gamla stan är stort...
Ja, den er jo veldig stor, om man går rundt byen, mellom murene, er det nærmere 5 km

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Lite sån känsla får man även här numera, borta i Masouri/Myrthies...enstaka klättrare strövar omkring bland de fortfarande öppna matställena...i Pothia är det sig likt, särskilt vid forbollskvällar.
Herlige, Pothea

Citat:
Ursprungligen postat av Margaretha Visa inlägg
Vilka jättefina bilder Kari. Mitt hjärta för Rhodos slår lite extra när jag en verklig Rhodosfantast ser detta. Så härligt att få vara där i icke turistsäsong. Vi har varit där i mitten av april detta år och då var det mycket som inte hade öppnat och väldigt lite turister. Sen har vi haft 7 veckor under hösten och kom hem den 28 oktober och man såg för varje dag att det var mycket som stängde och turisterna blev färre så jag förstår att det var lugnt o stilla i november. Ja detta gör mig än mer övertygad om att jag vill prova att vara där i november så det kanske också går att uppfylla någon gång.
Margaretha
Takk
- og d u er jo virkelig en Rhodosfantast, prøv november
Svara med citat