Hei.
Jeg og barna reiser til Karpathos i augusat 2006... leter rundt på nettet etter et ok hotel/studio nær stranden i Pigadia. Hvor bodde dere? Et sted dere vil anbefale?
Er det noen steder/områder i Pigadia hvor dere fraråder å bo pga. støy e.l.?
Helst skulle jeg ha ønsket å reise dit og finne bosted når jeg først er der, men siden vi reiser tidlig i August regner jeg med at mye er fullbooket så jeg tør ikke å sjanse på det
Vi har vært på Naxos, hvor vi trivdes veldig godt! Koselig, passe stor by og flotte strender! Har også inntrykk av at det er lettere å finne billigt bosted bo der enn det er på flere andre øyer...
Skulle på mange måter ha ønsket å reise tilbake, men samtidig har jeg ønske om å oppleve nye øyer og steder
I Retymnon på Kreta var vi nå i høstferien, men bare på en dagsvisitt. Store shoppingmuligheter om man intreserer seg for det, koselig "gamleby",men ellers litt for stort og bråkete etter min smak. Ungene elsket å være der da det var så my butikker

.Det var store bølger da vi var der og det var bare lov til å bade på et lite område på stranden, men ellers var stranden ren og fin når vi var der med badevakter som patruljerte...
Personlig liker jeg heller litt mindre steder..., kanskje heller medmuligheten til å reise inn til større steder om man skulle føle behov for det en kveld eller to.
Eller så er Kreta så stort med så mange flotte plasser at jeg tror jeg kunne ha reist dit både 10 og 20 ganger og alikevel opplevd nye plasser.
Vi hadde 10 dager med "loffing" der i høst, men skulle gjerne hatt 3-4 uker!
Men nå skal jeg til Karpathos!! Og det blir vel bra, bare jeg finner et fint sted å bo som ikke er for dyrt...Noen som vet??
Har fått tips om Seevas rooms (som jeg ikke finner på nett), men skjønner at det ligger midt i sentrum.. skulle gjerne ha funnet noe litt nærmere stranden.
Noen som kjenner til f.eks.Oasis, Romatica, Parasol, Meltemi, Miramare og kalimera eller andre steder som ligger i området Zepyros beach??
Zepyros beach tar ikke i mot andre gjester enn fra Appollo.
Ia