Ja du Janne, gubben fyller 50 i december i år, jag fyller 50 i spetember nästa år. Helgen som infaller mitt emellan våra födelsedagar är 4 maj och den 30 april nästa år har vi varit gifta i 25 år. Så vi slår ihop allt och det blir det en "125-årsfest i grekisk anda med silverstänk!"
Har inhandlat turistiska handdukar i år när vi var på Rhodos. Det var det närmaste flaggor jag kunde komma.
Gissa sen hur svårt det var att hitta vita ballonger och blå ballonger!!!! Har letat på nätet som en galning, och tillslut snavade jag över dem i en underbar butik i Frölunda Torg, Göteborg

.
IKEA har ett tyg som passar perfekt, vi ska bara fundera på hur många meter. Har för mig att det hette Sofia, blå-och vitrandigt i rätt blå färg!
Alla tavlor vi har köpt genom åren får följa med till festlokalen och pryda väggarna, Spotify är proppat med grekisk musik och alla maträtter är bestämda nu ska bara vissa provlagas också.
Jag kommer att dammsuga affärerna efter jul för att få tag på sånt där fint tjockt glitter (silverstänk var det ju

)
Det blir nog en bra grekisk fest. 52 gästger blir bjudna men hur många som kommer vet vi ju inte än.