Visa ett inlägg
  #5  
Gammal 2012-10-24, 11:31
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 348
Standard Sv: Inga flyg från Malmö el Köpenhamn 2013?

Citat:
Ursprungligen postat av Karin S Visa inlägg
Göteborg har vi (bortskämda som vi är härnere) aldrig funderat på som avreseplats. Kan tänka mig att vi får räkna ca 3,5-4 timmar för att ta oss dit med bil. Kanske inte så kul alternativ om det är tidig avresa resp sen hemkomst men vi får kolla på det oxå. /Karin
Misstänkte att det var så att ni liksom inte riktigt på allvar funderat över Göteborg som ett alternativ. Det var det jag ville aktualisera med mitt svar.

Vi tycker att vi har fått en fullträff om det är avresa tidigt på morgonen. Ofta har vi lyckats med det, 7 - 8 på morgonen. Är det då från Göteborg så har det inneburit avresa från Kristianstad 2 - 3 på natten. Men vad gör det när man är på väg ut och kommer dit man vill och ofta är framme redan vid lunchtid. Tycker det är bättre att ta några timmar tidigare hemma för att få till det så.

Men smaken är olika, och en del vill hellre ha en bekväm avresa hemmavid. Och visst tycker vi också att det är mycket bekvämt att, när det passar, kunna sätta sig på tåget här i Kristianstad och kliva av direkt vid terminalen på Kastrup utan att behöva byta eller ens gå utomhus.

Masse
Svara med citat