Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-22, 14:27
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Det rätta svaret.....

Jeg hadde kanskje også anbefalt Naxos til en barnefamilie som var ute etter chartertur, barnevennlig strand og mulighet for noen utflukter.

Når det er sagt er jeg enig med JohnS. Jeg har også vært på Naxos i to uker - med dags- og todagsturer til andre øyer - og hadde en fin ferie, men jeg kan ikke se noen grunn for å dra tilbake. Vi bodde i Naxos by, men orket ikke engang være på den overbefolkede og turistifiserte strandpromenden (der var til og med norsk bar der ) om kvelden - heldigvis var det spisesteder og barer å finne andre steder i byen.

Jeg synes man kan pøse på så mange superlativer man vil om sitt favorittsted, men man må også forklare hvorfor noe er Fantastisk eller hva slags superlativ man bruker. Så kan folk lettere bedømme rosen selv.

Når det gjelder fastlandet, som JohnS også er inne på, er det utrolig mange steder jeg kan anbefale der framfor enhver øy, men de fleste spørsmål på forumet er jo fra (charter)turister som vil reise kjapt og greit til en eller annen øy, så fastlandsanbefalinger er det ikke mye vits i her. (Og jeg mener ikke noe negativt med det, jeg kritiserer ikke, bare slår fast et faktum.)
Svara med citat