Citat:
Ursprungligen postat av Athanasia
Visst var det så 
|
Vi får skicka meddelande om vilka platser vi har på flyget, så kan vi ju vinka till varandra
Åker ni också till Rethymnon?
Citat:
Ursprungligen postat av cookie
Kalimera!
Fick användning för presentkorten jag vann på Airtours fototävling!
Cookie 
|
Grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av Arne
Jag noterar att ingen ännu svarat på frågorna om boende i Paleochora respektive Loutro. Då dristar jag mig föreslå Haris Studios i Paleochora(egen hemsida) samt Hotel Porto Loutro 1 i Loutro.
Vi kantänka är en smula subjektiva i vår bedömning när det gäller dessa tvenne boenden, men likväl har vi kommit att trivas något så rent förträffligt på de två föreslagna boendena.
Jag hoppas ni är medvetna om att det är en visserligen vacker, men slitsam vandring mellan Ag Roumeli och Loutro. Er packning kan ni se till att den fraktas med kustfärjan direkt från Ag Roumeli till Loutro.
Arne
|
Oh, tack Arne för dina förslag!

Jag har varit inne på deras hemsidor och lagt till dem som favoriter, så jag kan kontakta dem. Just nu är tanken att vi ska ha vår packning kvar på hotellet i Platanés och bara ta med det nödvändigaste för 2-3 dagars övernattningar i var sin liten ryggsäck. Men å andra sidan är det en bit kvar till denna färd, så vi kanske ändrar oss och följer ditt tips att skicka packningen med båten i stället.
/Annelie