Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-15, 16:03
Eureka Eureka är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Karpathos eller Skopelos sommaren 2013

Hei,

grattis med valget av Skopelos som reisemål til neste år, det tror jeg nok at dere blir fornøyd med! Vi ferierte på Skopelos og hotell Alkistis med to barn på 10 mndr og 5 år i 2002, og var kjempefornøyde. Hotell Alkistis var et av de triveligste hotellene vi har bodd på, og selv om det var litt avstand til Stafilosstranden utgjorde ikke det noe problem for oss. Noen ganger tok vi bussen og noen ganger gikk vi (med reisetrille for den yngste). Til byen på kveldstid benyttet vi oss en del av bringing og henting med minibussen. Flotte leiligheter, veldig vennlig betjening og fint poolområde - rett og slett bra på alle vis!

Har tenkt litt på gjensyn med Skopelos for egen regning også til sommeren, men har enda ikke lykkes å finne rimelige flybilletter dit. Avventer og håper at Norwegian har Skiathos på planen også til sommeren, selv om det ikke er lagt ut pr i dag.. Kefalonia er dog lagt ut, og gir muligheter for en grei tur prismessig sett iom at jeg også har funnet rimelig bosted der, men skulle gjerne ha hørt litt om hva som gjør Kefalonia til en av dine favorittøyer? (send meg gjerne en PM hvis du ikke vil "rote ut" Skopelostråden din mer enn jeg nå allerede har gjort?!) Ser du også nevner Naxos som favorittøy, en øy vi også har vært på flere ganger og likt oss godt på, så tenker at vi da kanskje har litt like preferanser..? Kefalonia er i utgangspunktet en øy jeg ikke hadde tenkt på, men som plutselig kom inn fra siden som et mulig aktuelt reisemål..

Mvh Eureka
Svara med citat