Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-14, 15:27
Terre Terre är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Karpathos eller Skopelos sommaren 2013

Tack till er alla som har svarat och berättat om era erfarenheter av Karpathos och Skopelos, det betyder jättemycket . Nu har vi bestämt oss och valet föll på Skopelos som nu är bokat och klart. Två härliga veckor blir det i augusti 2013. Skopelos har länge legat på min topplista över "öar jag vill besöka" så det känns superkul och helrätt att det blir just dit vi åker nästa år.

Håller med dig Ponika om att Naxos är härligt. Älskade de mysiga gränderna i Naxos Stad och vad jag förstår så finns det liknande gränder i Skopelos Stad. Är HELT övertygad om att vi även kommer att åka till Karpathos, men det får vänta till ett annat år .

Vi kommer att hyra bil, högst troligt i en vecka, så att vi enklare kan ta oss till alla fina stränder och verkligen se oss omkring. Hotellet vi ska bo på har även en minibuss som man kan boka, kostnadsfritt, och få skjuts in till Skopelos Stad om man inte orkar gå de 1,5 km som det är dit. Så med närmare eftertanke är det inte hela världen att hotellet ligger lite "off".

Tusen tack igen goa Greklandsentusiaster för era svar .
// Therese
Svara med citat