Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-08, 10:48
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Vänlighet och generositet på Honeymoon

Så ni kom aldrig iväg dit ni skulle... Jag har undrat!

Men vilken historia Malin! Så oerhört skönt att allting gått bra. Men jag förstår inte riktigt hur processen i såret kunde gå så snabbt, från fin läkning till kallbrand på några dagar? Det låter otäckt!

Vad gäller familjen på Honeymoon - jag är nästan inte ens förvånad! De är fantastiska människor, Julia är nog den varmaste person jag träffat i Grekland. Förmodligen hade hon kört er varje dag om det så tagit 2 timmar från hennes dyrbara nattsömn, hur utarbetad hon än är i slutet av säsongen.

När jag var där senast bodde jag en vecka på Honeymoon och en sak slog mig vid middagarna på kvällen. Som på många tavernor sitter man ju precis utanför köket så man hör kommunikationen där inne. Ofta är det rätt hårda och högljudda tongångar, det blir ju lätt så när man är stressad - men på Honeymoon hörde jag kväll efter kväll hur Julia och hennes anställda och systrar skrattade och pratade medan de jobbade som illrar. Hon är en fenomenal chef i köket.

Roligt att du uppmärksammar dem här, de förtjänar det verkligen. Hoppas att Emilios läkning har fortsatt.
Svara med citat